środa, 26 sierpnia 2015

Hejka ! ;*

Eloszki ;D

Mam dwie sprawy,
Pierwsza sprawa to - szukam redaktorek/ów na mojego bloga.
Zasady ? 
  1. Napisz ile masz lat,
  2. Ile blogów masz, na ilu blogujesz.
  3. Jak masz na imię.
  4. Jak często będziesz wstawiac posty,
  5. Jak się nazywasz na MSP.(NICK) 
Te wszystkie zgłoszenia proszę wysyłać na e-mail : hula20012@onet.pl  ;3


Druga sprawa - stare MSP wraca ? 
Od wielu użytkowników MSP słyszałam plotki, jakie to plotki ?
- wszyscy szaleją, i rozpowiadają że stare MSP wraca ;3 
Jak to mozliwe ? ;o; nwm, może tydzien uni ?
Stare MSP nie może wrócić, teraz MSP jest znacznie lepsze (moim zdaniem)(przepraszam jesli kogoś obraźiłam)
Nowe MSP wydaje mi sie lepszę chodz na starym nigdy nie grałam.;w; Są trzy opcje.


1- Usuwają MSP ;w; T.T
2- Tydzień uni.
3 - Stare MSP wraca T.T

ale raczej nie usuną MSP, mają za wielkie zyski.:p


Chcę dodac - że nabór na redaktorke trwa do
2015-10-01.



To wszystko, sorky że bez loga, nowy komputer i nie miałam czasu zrobić, Pa ! ;^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz