sobota, 8 sierpnia 2015

Cześć!

Cześć!
Tutaj nowa redaktorka! Czyli, ja. Na początku pragnę podziękować Oliwii, że zechciała, abym pisała na tym blogu.Coś więcej? Mam na imię Sylwia, mam trzynaście lat. Obecnie piszę na.. trzech blogach! Pisałam u: Kellow, Selenne, na własnych blogach, a obecnie tutaj, oraz u Lidii oraz Tyny.  Choruję na leukopenię, ale ten fakt jest zbyteczny. Mieszkam w Polsce, wielkopolska. Jestem ambitna, nieśmiała, łatwowierna, spokojna i inne tam detale, nie musicie wiedzieć o mnie, iż na przykład jestem osobą o rudych włosach, bo to prawda. Noszę okulary, a moja wada to minus cztery, czyli za dobrze to ja nie widzę.W świecie tej różowej gry noszę nick: tekna125. (Oczywiście nazwa pisana bez kropki.) Możecie mnie śmiało zaprosić. Trochę o mnie, o MSP, to teraz czas na "grafik".
Posty ode mnie będą w takie dni, jak:

  • Wtorek,
  • Czwartek,
  • Niedziela
Kończę tego posta.
Bez loga, ale.. nie chcę mi się szukać, tak Ane leń.

~Ane

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz