wtorek, 7 lipca 2015

'Darmowy' VIP na MSP

Hejka!
Dziś omówimy kwestię 'darmowego' VIPa.

Na początku określę, że darmowy VIP ISTNIEJE!

Ile się naczytałam, np. na Facebooku, ile jest filmów na YouTube...

To wszystko to bzdura!




Oglądałam kiedyś na YouTube bardzo mądry filmik (co prawda nie o MSP, lecz o Minecrafcie), pokazujący, jak zbudowany jest taki program. Podczas gdy jest wczytywanie, do autora pliku przesyłana jest informacja o loginie i haśle, więc możesz się pożegnać z kontem. Jest także wersja ze zmianą e-maila. E-mail zostaje zmieniony, właściciel jego wchodzi na MSP i klika 'zapomniałem hasła' i wpisuje twoją nazwę i swój e-mail. Wysyłają mu twoje hasło i koniec, nigdy się już nie zalogujesz. Jest jeszcze coś w stylu 'Podaj mi hasło to zrobię ci VIPa'. Podasz hasło - dasz komuś dostęp do konta. 

Jest jeden sposób na darmowego VIPa, ale to trwa...


  • Wchodzimy na stronę dogry.pl/moviestarplanet/
  • Zakładamy konto
  • Klikamy 'zagraj'
  • Zbieramy punkty
  • Wymieniamy odpowiednią ilość punktów na VIPa ELITE.

To wszystko, co mam wam do przekazania.

Najlepszym sposobem na posiadanie VIPa jest kupienie go. Szczególnie, że trwa 'Plażowa Wyprzedaż', STAR VIP w cenie normalnego VIPa.




Dziękuję za uwagę ♥



zuzka sweet10 ^^ Pozdrawiam!

2 komentarze: